HAUL KOSMETYCZNY

16:06:00

Cześć !
W końcu uporałam się z większością matur ( została mi ostatnia w poniedziałek ). Cieszę się, że w końcu mogę z powrotem dla Was pisać a stres maturalny mam za sobą.
Co dziś mam dla Was ?  To , co w tytule, czyli haul kosmetyczny z dobrze Wam znanej promocji w drogeriach Rossmann.




Podkłady i puder.  Fluidy są pierwszą rzeczą, w którą moim zdaniem opłaca się zainwestować właśnie podczas takiej promocji. Jako iż płaciłam o połowę mniej postawiłam na produkty dobrych marek. Podkład z firmy REVLON to produkt ,który Wam szczególnie polecam. Jest trwały, długo trzyma się na skórze i bardzo dobrze kryje.
Jeśli chodzi o puder, to moje nowe odkrycie i jestem bardzo zadowolona. Używam go często, jest bardzo dobry jakościowo, ma  gąbeczkę i lusterko. Jest praktyczny i warto w niego zainwestować.

 Tusze ! Najlepszy tusz jaki kiedykolwiek miałam w swoim posiadaniu, to ten po lewej stronie. To niesamowite co robi z moimi rzęsami. Żaden z pozostałych, mimo dobrej jakości nie dorównuje mu nawet w połowie.


Cień firmy loreal - genialny. Ma lekko połyskujący i zarazem delikatny kolor. Jest bardzo trwały i dobrze napigmentowany. Jeśli chodzi o szminkę, szukałam jakiejś w ciekawym kolorze. Padło na tę oto konkretną firmy astor. Jest dobra, ale sądziłam że będzie lepsza. Jest mało matująca a kolor na ustach jest dużo jaśniejszy.

To już wszystko jeżeli chodzi o zakupy podczas tej  promocji. Ja stawiam na stonowane kolory, trochę w stylu nude, co widać po cieniach i szmince. Ogólnie jestem bardzo zadowolona i bardzo lubię takie promocje, wtedy najbardziej opłaca się pójść i zaszaleć :)

Wy również uzupełniłyście swoje kosmetyczki o nowe produkty ? Piszcie !

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Uważam, że takie promocje są naprawdę fajne. Trzeba jednak zachować zdrowy rozsądek i kupować jedynie wcześniej zaplanowane i przemyślane produkty. Ja na to postawiłam robiąc zakupy na tej promocji i jestem bardzo z nich zadowolona ;) pozdrawiam

    zapraszam :) http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/05/bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty, musze na pewno któreś z nich wypróbować :)
    Pozdrawiam

    http://betterglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie skusić się na ten tusz False Lash Wings! ;)
    Pozdrawiam, Chmielova

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty kosmetyczne, niektóre posiadam, ale niektóre także wypróbuję i siebie i dam znać jak wyszło. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe prodkuty ;)
    Zapraszam do mnie:
    gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kosmetyki ! Obowiązkowo muszę zakupić któryś z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę - nic się nie znam na kosmetykach, gdyż jestem facetem, ale post wygląda profesjonalnie. Fajnie, że nie ma jakichś błędów językowych - piszesz całkiem nieźle :D polecę dziewczynie :)

    wladca-gwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny haul, uwielbiam ten podkład z Max Factora, juz nie wspomne o tuszach L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za podkładami z MF nie przepadam - miałam jeden i miał strasznie ciężką konsystencję :( Revlon bardzo lubię:) Używam podkładu Colorstay :)
    Podczas promocji obkupiłam się, że hoho! U mnie na blogu spis wszystkich kosmetyków zakupionych przeze mnie. Ciężko byłoby mi je wszystkie wypisać, bo z każdej promocji skorzystałam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My na wakacjach postanowiłyśmy poszaleć z kosmetykami i wypróbować parę z wymienionych u ciebie :) Genialny houl ! Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam parę produktów:)
    Pomadka z Astora ma świetny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też kupiłam pare produktów ten podkład z MF strasznie lubię :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze mówiąc nigdy nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale wyglądają bardzo zachęcająco ;)
    << Pozdrawiam 21-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/ >>

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo zakupów! :) Ja na promocjach wyjątkowo nic nie kupiłam :P
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)
    http://gorzela-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą szminkę i ją gorąco polecam. Jest świetna!
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś cudowna, masz genialnego bloga:) Mogę być Twoim cichym wielbicielem? No, może już nie takim cichym, ale wciąż wielbicielem :D

    http://meskiestrefy.blogspot.com/2016/05/czym-kobiety-rozpalaja-mezczyzn-choroba.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też właśnie uporałam się z maturami i strasznie się cieszę, że mam już wszystko za sobą :) jak Ci poszło?

    http://tragicm4gic.blogspot.com/2016/05/43-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nieźle, myślałam że będzie dużo gorzej ! ;)

      Usuń
  18. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award
    http://gleamdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne opakowania maja te tusze
    takie wyrozniajace sie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)