Trendy wiosna/lato 2016 !

02:44:00

Witajcie kochani !
Dziś przychodzę do Was z kolejnym przeglądem ciekawych  trendów modowych,które najbardziej przypadły mi do gustu i mam nadzieję ,że Wam również się spodobają. Zapraszam :)

L E N O N K I 
Z pewnością słyszałyście o tych oryginalnych okularach przeciwsłonecznych. To one w tym sezonie będą dominowały i urzekały wszystkich świetnym efektem. Są nietypowe  i świetnie się prezentują. Spójrzcie sami !







K W I A T Y    W E    W Ł O S A C H 
Różnego rodzaju opaski i spinki inspirowane naturą to bardzo dziewczęcy i wiosenny trend,który warto wypróbować w tym sezonie. Wygląda to romantycznie, słodko i dodaje dużo uroku.Postawcie na naturalność.



T R A M P K I   S L I P - O N 
Bardzo wygodne i oryginalne trampki zastąpią w tym sezonie popularne dotychczas klasyki. Mają wysoką podeszwę, co wydłuża nogi i dodaje ciekawego wyglądu. 



N A S Z Y W K I 
Coraz częściej widzę dookoła ubrania czy akcesoria z różnymi naszywkami. To kolejny hit sezonu cieszący się dużym poparciem wśród młodych ludzi. Kilka naszywek na ubraniu od razu sprawia ,że całość wygląda dużo ciekawiej.  Też jesteście tego zdania ?







Podobają Wam się trendy ? Co najbardziej przypadło Wam do gustu ? 
Piszcie ! :) 


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Kwiaty we włosach i slip-ony - moi zdecydowani ulubieńcy tego sezonu! *.*
    Świetny post :)

    Zapraszam! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nowego w sumie :D Muszę w końcu sobie kupić jakiś wianek, bo strasznie mi się podobają!

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Och kwiaty we włosach :D! Cudowny trend. Gdy tylko jakieś sztuczne ładne kupie to się nie rozstanę.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne trendy na wiosnę i lato, kocham te rzeczy i nie mogę się doczekać jak wszystko wcielę w życie. :)

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Trampki slip on dodane do listy must have na wiosne/lato 2016 ;)

    Zapraszam do siebie :
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/2016/04/bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  6. lenonki są świetne, podobają mi się od 2012 niestety jednak nie pasują mi xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz wszystko z lat 90 powraca! <3 Z tego powodu się bardzo cieszę, bo uwielbiam lata 90

    OdpowiedzUsuń
  8. Lenonki są super jednak ja w nich nie wyglądam za dobrze więc raczej się nie skusze :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za tymi okularami, ale jeśli chodzi o slip-on to zdecydowanie moja miłość
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Slip ony mam już od dawna, bardzo mi się podobają takie okulary, ale niestety nie pasują do mojej twarzy. Powodzenia w poniedziałek!
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam, obserwuję i życzę miłego dnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)