trendy wiosna/lato 2016 !

07:47:00

Wiosna tuż tuż, więc najwyższa pora by nieco rozejrzeć się  za najnowszymi trendami. Z tego co się okazuje, wiele rzeczy będzie można wyciągnąć z dna szafy, ponieważ większość z nich pojawiła się już w poprzednich sezonach. Jesteście ciekawi co będzie modne wiosną ? zapraszam !

odkryj ramiona !
Wszelkiego rodzaju bluzki, koszule, topy ,które odkrywają nasze ramiona możemy nosić już dziś. Pojawiały się one już jakiś czas temu, dlatego być może któraś z Was ma takie ubrania w swoim posiadaniu. Można trochę poeksperymentować i dla lepszego efektu założyć coś pod spód , co jeszcze bardziej urozmaici nasz look.
Mnie osobiście bardzo podobają się tego typu koszule, bluzki, ponieważ są bardzo dziewczęce i dodają nam uroku :)




Boxer braids !
Niesamowita, odważna i wyrazista fryzura - "warkoczyki bokserki " tudzież "wojowniczki" robią wielką furorę. Coraz częściej ukazują nam się na portalach modowych, magazynach i przeglądach. Mnie osobiście fryzura ta się spodobała, ponieważ zaskakuje swoją "innością" ,jest to coś świeżego, co robi oszałamiający efekt. Dużym plusem takiego uczesania jest  wygoda w noszeniu i  dopasowanie do praktycznie każdego kształtu twarzy. Jest więc uniwersalna. Spójrzcie !

Pasy !
Ten powszechnie znany i raczej lubiany wzór pasków powróci tej wiosny/lata.  Zapewne są osoby ,które już mają t-shirty, bluzki w biało-czarne , tudzież innego koloru paski. Tak więc przy dobraniu odpowiednich dodatków i innych części garderoby ten krój będzie trendem. Taki motyw znajdziecie w zasadzie na każdym ubraniu jak i na dodatkach.


Baleriny na obcasie
Popularny trend ,choć dosyć nietypowy. Albo ktoś je lubi, albo nie. Są bardzo charakterystyczne i już pojawiają się w sklepach.Polecane są m.in przez Jessicę Mercedes.Mnie przekonują swoim wyglądem :) Co o nich sądzicie ?

Bomber!
Kurtki w tym stylu zrobią furorę i będę noszone nie tylko do sportowych stylizacji. Najmodniejsze kolory pojawiać się będą w odcieniach zieleni, czerni i szarości. Są uniwersalne i modne, w dodatku wygodne.


To tylko jedne z wielu licznych trendów. Wybrałam te ,które najbardziej przypadły mi do gustu i sama chętnie je założę. Najbardziej podobają mi się kurtki, które dają świetny efekt.
Co sądzicie o powyższych trendach ?

You Might Also Like

23 komentarze

  1. This is such a nice post!
    I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te warkocze!

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post 😍 czekam na więcej a co do kurtek są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. O, super, że odkryte ramiona wracają do łask! :) W ogóle wszystkie trendy są jak najbardziej w moim guście. Wiosna zapowiada się naprawdę sympatycznie i pięknie, jeśli chodzi o modę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, widać że z modą jesteś na bieżąco, na pewno tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie sprawić taką kurteczkę, bo myślę o niej już od dawna :D ale tak w sumie to już zeszłej wiosny modne były te rzeczy, heh nawet lepiej przynajmniej nie trzeba co sezon kupować nowych ubrań ;)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam! wszystko jest dla mnie! Szukam sweterke z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne obrazki <3
    Ciekawy blog xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko balerinki na obcasie średniawo do gustu mi podpadły a tak to reszta jest cudna. Wybrałaś bardzo śliczne obrazki <3
    Buziaczki
    Zapraszam także na mojego bloga :* http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna notka :) Te warkoce zdecydowanie kojarzą mi się z trendami
    blog-->klik
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczki to moje ulubione, w warkoczykach ostatnio czesto chodze, zdziwilo mnie tylko ze tak sie to nazywa, zawsze mowilam na to podwojny francuz jak i wiekszosc moich znajomych :D te buty nigdy mi sie nie podobaly i na pewno nie zostane ich fanka :)

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkryte ramiona to zdecydowanie hit!:))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post. Takie warkoczyki u kobiet moim zdaniem wyglądają słodko i osobiście bardzo mi się podobają. Bomberki są absolutnym hitem zarówno w modzie męskiej jak i żeńskiej :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, na bombery i odkryte ramiona jest teraz szał:) Ale to fajnie, akurat te trendy mi się podobają:)

    http://www.justcleo.pl/2016/03/soft-pastels.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się bardzo te białe bluzeczki. <3

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombery nie specjalnie mi się podobają, ale wszelkie bluzeczki w poziome paski uwielbiam *.*
    Fryzurka bardzo ładna <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulki w paski to zdecydowanie dla mnie hit od kilku lat. Co roku przynajmniej jedną nową dokupuję, bo noszę je dosyć często. Co do odkrytych ramion- jedną sukienkę udało mi się zakupić w zeszłym roku, teraz pracuję nad zakupem takiej bluzeczki. Wiem, że można je między innymi znaleźć w H&M- gdyby ktoś szukał. Bomberka już zamówiona, nie mogę sie doczekać cieplejszych dni.

    Pozdrawiam i caluję, http://theviktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne "inspiracje" czy trendy ;p Od zawsze chciałam mieć bluzkę w paski ale nie mogłam znaleźć dla siebie. A warkoczyki uwielbiam!
    Zapraszam na konkurs fotograficzny --- konkurs fotgraficzny klik!
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja to bym chciala takie ciało hehe :P

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te warkocze! Niestety moje włosy są na nie nieco za krótkie :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje! Uwielbiam takie posty. Mega inspirują
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam odkryte ramiona, fajnie że to znowu powraca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja nienawidze kiedy widzę dziewczyne z takimi warkoczami grr :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)