STAY FIT

13:35:00

Kochani !
Na samym początku chciałabym podzielić się z Wami moją radością ,że jest Was ponad 100 obserwatorów. Jest to dla mnie kolejny krok naprzód i duża motywacja. Dziękuję :)




Przejdźmy do rzeczy. Święta za nami, zapewne większość z Was nie odmówiła sobie pysznego makowca tudzież innych świątecznych smakołyków. Ja będąc na diecie troszeczkę zgrzeszyłam i niestety pozwoliłam sobie na zbyt wiele. Naprawdę ciężko mi było sobie odmówić dobrych potraw, a co za tym idzie, straciłam motywację.
Jak to wyglądało ? Cóż, skoro zjadłam już kawałek ciasta, to czemu miałabym nie zjeść drugiego ? I tak to się ciągnęło w zasadzie przez całe święta. Niczego sobie nie odmówiłam. Ale święta za nami,pora zejść na ziemię. Na szczęście moja waga jest w miarę ustabilizowana,  schudłam ponad cztery kilogramy i te święta tego nie zmieniły :)  Co teraz ?
Wracam do zdrowego jedzenia i aktywnego trybu życia ! Kilkudniowy przerywnik mnie troszkę zniechęcił,dlatego postanowiłam wspomóc się motywacyjnymi zdjęciami. Może i Was zainspirują i zmotywują :) Lato tuż ,tuż a każdy chciałby wyglądać dobrze w strojach kąpielowych, mogąc się czuć dobrze w swoim ciele !





 







A Wy preferujecie aktywny i zdrowy tryb życia ? :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ja co orawda jestem aktywna sportowo, jednak nie ograniczam się w kwestii jedzenie. Jestem świadoma, że stoi mi to na drodze do wymarzonej figury, jednak nic na siłę ;))

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. az sie milej robi jak sie oglada takie zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia motywujące, aczkolwiek nie aż tak bym wzięła się za siebie co jest przykre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :3

    http://izaaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej lubię aktywny tryb życia. Kocham pływać i przebywać na świeżym powietrzu. Natomiast z jedzeniem... bywa różnie :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każdy w święta pozwolił sobie na zjedzenie czegoś czego nie powinniśmy gdy jesteśmy na diecie. Moim małym sposobem jest to, że gdy zawsze idem coś słodkiego to potem po prostu trochę dłużej biegam. Dzięki temu czasami mogę pozwolić sobie na coś słodkiego. Bardzo fajne inspiracje.
    http://spam2506.blogspot.com/2016/04/nietolerancja_2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardzo motywują ale mi jest bardzo ciężko odmówić sobie słodkości :(
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci powodzenia :) Ja też muszę wrócić do stanu przedświątecznego :D Jeść uwielbiam dlatego w święta też niczego sobie nie odmawiałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że dla chcącego nic trudnego:)
    Choruję na tarczycę i mam tendencję do tycia przez to, ale dzięki aktywności fizycznej i w miarę dobrej diecie nie jestem chodzącą szafą. Jest to trudne bo lubię słodycze, jednak trzeba czasem wybierać. Mimo iż codziennie trenuję (jeżdżę konno sportowo) i trzymam sie diety to waga czesto mi skacze i nie ważę tyle ile bym chciała. Jednak samo utrzymanie się w dobrym stanie w przypadku tej choroby jest sukcesem:)
    Patrycja:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia motywują do działania. Jeśli chodzi o post bardzo fajnie go napisałaś. Chodziłam na fitness, muszę znów wrócić do treningów. Życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię zdrowy tryb życia i staram się ciągle być w ruchu. :) Jak nie rolki to rower. Też niestety w święta zgrzeszyłam i jedynym moim zajęciem to było oglądanie telewizji i jedzenie lodów. :P Na szczęście święta się skończyło i można na spokojnie wrócić do aktywności. :)
    http://aabouteverythingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) zdjęcia bardzo motywujące ;) u mnie to jest tak, że jestem aktywna fizycznie, ale jem normalnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hah, miałam tak samo. Byłam po chorobie, nie odmawiałam sobie posiłków. A tera ruszam 4litery i do dzieła ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja staram się prowadzić zdrowy tryb życia. Obrazki bardzo motywacyjne :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj poruszyłaś ciężki temat dla co poniektórych :)
    Dobrze jednak, że to właśnie te tematy, ponieważ motywujesz ludzi, aby zabrali się w końcu za siebie, bo powoli styl życia ze Stanów przychodzi do nas.

    http://maritrafilms.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  16. az milo mi sie oglada takie zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fitnesiaro;D Świetny post. Też interesuję się byciem zdrowym i wysportowanym.
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia wybrałaś ;)

    Zapraszam do siebie na nowy post
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/2016/04/w-zyciu-piekne-sa-tylko-chwile.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały czas staram się zdrowo odżywiać i wgl, ale wiadomo słodycze czasami są górą, trzeba wziąć się za siebie bo wakacje już nie długo! :D

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)