My dreams

13:13:00

Witajcie !
Każdy z nas ma jakieś pragnienia, cele, marzenia. To na tym opiera się nasze życie. Wtedy człowiek ma pewność ,że nasze egzystowanie ma jakiś konkretny cel. Wszyscy mamy te mniejsze i większe marznie, te najbanalniejsze rzeczy ,które chcemy zrobić w weekend i te ,które chcemy osiągnąć w dalekiej przyszłości. Dziś chciałabym Wam przedstawić moje największe marzenia..Nie mówię tu o zdrowiu i szczęściu, bo to jest priorytet dla mnie jak i zapewne dla Was. Mówię o tych ogólnych mrzonkach ,które siedzą w mojej głowie od bardzo dawna. Uważam ,że są uniwersalne i nie są tylko moimi marzeniami.Zapraszam :)

New York
Pociąg do tego miasta odczuwałam od bardzo dawna,oglądając seriale i filmy w TV. Zawsze byłam zwolenniczką dużych , zatłoczonych miast z drapaczami chmur naokoło. To jest moja wizja, miejsce które mi się podoba, nie lubię spokojnych okolic. Dlaczego akurat Nowy Jork? To było najbardziej pożądane przeze mnie miejsce do zwiedzenia zaraz po Londynie, jednakże Londyn udało mi się zwiedzić dwukrotnie, tak więc teraz mój cel się zmienił. Lubię kiedy wokół mnie coś się dzieje, jest żywo. Takie miejsca mnie fascynują.







Fashion show 
Tak.. to mnie kusi od dłuższego czasu, mianowicie uczestnictwo w pokazie mody, takim z prawdziwego zdarzenia, profesjonalnym. Możliwość zobaczenia z bliska wszystkich modeli w markowych ubraniach byłaby dla mnie czymś niezwykłym.




Wardrobe 
Nie uwierzę ,że większość dziewczyn nie marzy o swojej prywatnej ,dużej garderobie , w której każdy centymetr jest zagospodarowany i zaplanowany według naszej wizji :) Ja preferuję minimalistyczny styl,niekoniecznie dużo elementów, stawiam na konkrety i taka jest właśnie moja wizja.






Travels
Bardzo chciałabym zwiedzić i zobaczyć jak najwięcej miejsc. Zdecydowanie bardziej wolę chodzenie, oglądanie, podziwianie od wylegiwania się na plaży ( choć  to oczywiście również lubię ! ). Mam zakodowanych sporo miejsc, do których chciałabym się udać. Mam nadzieję ,że będzie mi to dane.







Kiedy człowiek spełnia swoje marzenia, może poczuć prawdziwe szczęście ,ponieważ osiągnął to,czego pragnął. Takie momenty rysują nasze wspomnienia,które są trwalsze niż fotografie.

A Wy jakie macie marzenia ,które bardzo chcecie spełnić? :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Moim marzeniem jest także nowy jork. Większość osób nie lubi miejsc, gdzie są ciągle korki, tłok i przepych, ale mnie, podobnie jak i ciebie, fascynują takie miejsca.
    Mimo to, uważam, że moim takim największym marzeniem jest spotkanie się z przyjaciółmi z internetu, i to, aby być zdrowym i szczęśliwym.

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre z moich marzeń są podobne do twoich! :) U mnie na blogu także wpis o marzeniach, Zapraszam. :)

    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/03/kazdy-z-nas-ma-marzenia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, Nowy Jork jest po prostu naaaajlepszy! <3


    Zapraszam do siebie :*
    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim marzeniem jest również Nowy Jork. Bardzo fajnie czytało mi się post, świetnie piszesz i w dodatku dobrałaś piękne zdjęcia. Będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe marzenia :)
    Moimi marzeniami są zdecydowanie podróżowanie, zwiedzenie wieelu miejsc, mieć taki swój malutki domek w stylu pałacu, bycie szczęśliwą kobietą z wymarzoną pracą i mającą cudowne osoby przy sobie, skok na bangee i ze spadochronem! :D

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na 1 miejscu są podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie NY i miami to najwieksze marzenie na swiecie.. w sumie Miami chyba bardziej niz NY ale kurcze no ;> u nas tak zimno i w ogole

    http://alexwberry.blogspot.com/ - Ulubieńcy Marca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim marzeniem jest własnie podróż do Nowego Jorka
    Obserwuję i Zapraszam:
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim marzeniem które się spełni za kilka lat (ja tego już dopilnuje) jest wyprowadzka do Paryża! :)
    Ale podróże jak i wielką garderobą jest też u mnie na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim marzeniem jest spełnianie marzeń :)
    Wolę sobię moje marzenia zostawić w tajemnicy i tak tez zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wiele marzeń :)
    Super post.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno z moich większych marzeń się spełniło-pojechałam w zeszłym roku do Barcelony, cudowne miasto ♥ Kolejne takie większe marzenie to pojechać do Paryża-przepięknego miejsca, stolicy mody,kultury i sztuki. Mam nadzieje że niedługo mi się uda♥ Oczywiście wielka garderoba też jest na mojej liście. Ah, dużo tego c: Zapomniałabym! Chciałabym przytulić pingwina i pandę, słodkie zwierzaki♥. Szkoda tylko, że to nierealne :c Trzymam kciuki, że uda ci się spełnić większość twoich marzeń!

    xmiddix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy Jork chętnie bym zobaczyła, ale nie jest to jakieś moje wielkie marzenie. Za to bardzo chciałabym podróżować i podróżować po Azji i Ameryce Południowej! No i jeszcze Australia. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)