February - favourites

07:12:00

Hej ! 
Dziś mamy pierwszy dzień kolejnego miesiąca, dlatego postanowiłam napisać dla Was notkę o moich ulubieńcach w minionym miesiącu.



 P I O S E N K A
Nie mogłam zdecydować się na jedną, ponieważ przez ostatnie dwa tygodnie słucham na zmianę dwóch piosenek i tylko one siedzą mi w głowie. Jedna z nich , z pewnością dobrze Wam znana , druga może trochę mniej, aczkolwiek to się okaże.






Pierwsza - " W dobrą stronę" została przeze mnie usłyszana już jakiś czas temu w radio, ciągle ją nucę, szybko wpada w słuch. Co do "Alay" , kocham ten zespół i tym razem ich utwór mnie również mnie zawiódł ! 
 P E R F U M Y


Ten zapach jest uzależniający ! Idealne perfumy Calvina Klein'a zdobyły moje serce, są doskonałe i starczają na długi okres czasu, ponieważ flakonik jest duży i pojemny. Długo szukałam perfum ,które by mnie w pełni usatysfakcjonowały i w końcu znalazłam :)
K S I Ą Ż K A



 "Ciemniejsza strona Greya " to moja ulubiona książka w obecnym czasie. Jestem fanką całej serii i czekam na premierę filmu, gorąco polecam :)
 F I L M 

Jeśli jesteście fanami komedii, luźnych filmów typowo do śmiechu i rozrywki , to jest to idealna opcja, gwarantuję dobrą zabawę podczas oglądania.
B U T Y  



Buty adidasa superstar. Długo przymierzałam się do ich zakupy, w końcu się zebrałam. Wczoraj przyszły kurierem. Jestem bardzo zadowolona,są wygodne i bardzo stylowe. W dodatku idealnie trafiłam z rozmiarem. Genialnie się prezentują.
T R O S Z K Ę   I N S P I R A C J I
Jedne z moich ulubionych, znajdziecie je na moim blogu na tumblr  TUTAJ.


Co sądzicie o moich ulubieńcach lutego ? Opiszcie koniecznie swoje !


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Tak! Te perfumy są przecudowne! <3

    Zapraszam do mnie:
    http://vntosiak.blogspot.co.ke/2016/03/warsaw-old-town.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki 😍 jak oglądałam zwiastun filmu to się uśmiałam a to tylko zwiastun , super post , pozdrawiam:)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam "W dobrą stronę" Dawida! :) Moim ulubieńcem stała się również piosenka zespołu Mjut "Tyle ile chcę".
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi ulubieńcy, buty bardzo mi się podobają :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa filmu, nigdy o nim nie słyszałam.

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie obejrzyj, jest świetny ! :)

      Usuń
  6. Uwielbiam perfumy CK, są zawsze uzależniające :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. druga część Greya też moja ulubiona. dużo się tam dzieje i jest więcej akcji niż tylko seks tj w pierwszej części. mam nadzieję, że filmu nie sknocą tak jak pierwszej części !! czekam na premierę z niecierpliwością. jeszcze rok :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, pierwsza część była trochę nudna a film okazał się porażką, zobaczymy czy ten będzie lepszy :)

      Usuń
  8. Ładny desing :) ja też mam superstary :D

    OdpowiedzUsuń
  9. również uwielbiam te piosenki :D
    i buty też oczywiście bardzo lubię ;3
    świetne inspiracje :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. "W dobrą stronę" to też mój faworyt <3!

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga :D
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałam sobie kupić te buty ;)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Dziękuję za zaobserwowanie i oczywiście, odwdzięczam się tym samym :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o piosenkę to też uwielbiam w dobrą stronę! A i mam taki sam perfum haha! Zapach jest genialny!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne te superstarki są
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też mi się podoba piosenka Podsiadło, a Ciemniejsza Strona Greya była moją ulubioną częścią ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ulubieńcy, czytałam tę ksiażkę - świetna <3
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)