Dąż do celu !

04:07:00

Witajcie kochani !
Mamy niedzielę, w końcu chwilka oddechu.. Mam za sobą dość intensywne dni, dlatego post pojawia się z lekkim opóźnieniem.
Bardzo się cieszę ,że jest Was coraz więcej ! To bardzo motywuje :)

Dziś chciałabym Wam pokazać jak opłacalne jest dążenie do swoich celów. Jakiś czas temu (ponad miesiąc) zebrałam się do odstawienia wszelkich słodyczy. Chciałam jeść zdrowo i ćwiczyć,by schudnąć to, co mi się przytyło w ostatnim czasie. Chciałam po prostu wyglądać jak kilka miesięcy wcześniej, kiedy jeszcze nie zatraciłam się w fast foodach i słodkościach.  Może nie zawsze byłam konsekwentna jeśli chodzi o ćwiczenia..bywały chwile słabości. Ale dziś widzę już efekty, kilka kilogramów mniej, moje ubrania są na mnie luźne, a ja czuję się dużo lepiej.  Bardzo się cieszę ,że potrafiłam się  przełamać. Zawzięłam się i  mój mini cel - te kilka kilogramów , przestały mnie dręczyć. Teraz nie zamierzam przestać, lecz intensywniej ćwiczyć i dalej zdrowo się odżywiać, ponieważ uważam ,że warto. Tych ,którzy nie czytali o początkach mojej diety odsyłam do posta :
---> KLIKNIJ <---
Myślę ,że każdy człowiek powinien stawiać sobie jakieś cele. Wtedy nasze życie nabiera większego sensu, kiedy chcemy coś osiągnąć. Jeszcze lepiej jest, kiedy uda nam się ten cel zrealizować, pełna satysfakcja, duma i chęć dalszej pracy. Nie jest sztuką żyć na zasadzie:
wstać ---> przeżyć ---> pójść spać
Każdy dzień to nowa szansa na kolejne zmiany,postanowienia. Jeśli naprawdę czegoś chcesz, jesteś w stanie to zrobić, nawet jeżeli wydaje Ci się ,że nie dasz rady, że jesteś na to za słaby/słaba. Zacznijmy od małych celów, niech one będą fundamentem naszych większych ,życiowych osiągnięć.







B l a c k       a n d     w h i t e




Wszystkie zdjęcia są moje lub zrobione przeze mnie. Kolaże również tylko mojego autorstwa. Zapraszam na mojego tumblr'a oraz instagram ( linki w pasku bocznym ). Mój snapchat : paciak17

Co sądzicie o tym poście? Wy również macie jakieś cele w trakcie realizacji lub w pełni zrealizowane ? Koniecznie piszcie !

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Podchodząc w taki sposób do życia zupełnie je zmarnujemy! Dobrze mówisz - każdy nowy dzień to szansa, której nie możemy stracić!

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgodzę się z tobą. PS Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo maff na oiładce
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim celem jest waga 55kg, od 3 miesięcy dążę do tego celu biegając i odżywiając się zdrowo i jestem z tego niesamowicie dumna! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam swoje cele ale jakos do nich zabardzo nie daze:/
    sliczna jestes:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu się uda, ja też długo się zbierałam :/
      Dziękuję !

      Usuń
  6. Ja mam duzo celi ale zawsze zapomne i bedzie już po sprawie. nigdy mi to nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam cele i staram je się spełniać chociaż w 1% każdego dnia ;)
    Śliczna jesteś bardzo i cudowna stylizacja! :)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety mam problem z organizacja przez co i moje cele na tym cierpią. :/

    Ładnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Meeeega gratulacje! Ja jestem w trakcie mojej diety i ćwiczeń! Mimo, że żyję z przekonaniem, że zostałam stworzona, żeby jeść i to kocham, staram się i mam nadzieję, że mi się uda :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dąż do celu, bo wytrwa niewielu! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam swoje cele i cały czasz do nich dążę :)
    Niektóre już spełniłem co daje ogromną motywacje :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. juz obserwuje, zapraszam do siebie :)


    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację - należy zawsze dążyć do celu, pomimo trudności, jakie codziennie spotykamy. Na pewno później nasz wysiłek się opłaci :)
    Zapraszam również do mnie >> MÓJ BLOG <<

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedawno zaczęłam dietę i najważniejsze w moim przypadku jest samozaparcie i powtarzanie "dasz radę bo kto jak nie ty" :) fajny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie oraz oczywiście zaobserwowałam ;)
    Katihuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wczoraj zaczęłam dietę, i dziś właśnie zrobiłam pierwszy trening. Masz rację, dążenie do celów jest bardzo ważne. Śliczne zdjęcia :) http://not-always-normal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny post, trzeba dążyć do realizacji celów, zdrowo się odżywiać, trzymać dietę, i życie jest lepsze ! :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Trzeba dążyć do celu nie poddawać sie :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dążenie do celu jest bardzo ważne. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam :)
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)