lipstick - spring 2016 !

15:21:00

Hej  ! 
Jak Wam mija czas? Mnie niestety zbyt szybko - kończą mi się ferie. To oznacza nawał prac domowych i nauki, ale jakoś to będzie :)
Zapewne jeszcze tego nie wiecie, ale jestem ogromną fanką wszelkiego rodzaju pomadek i szminek. Na moim instagramie  zauważycie, iż na większości zdjęć na moich ustach jest szminka. To niemalże moja codzienność,ponieważ nie maluję mocno moich oczu, ale nie chcę też, żeby makijaż był nudny.




Wiosna tuż tuż, a wraz z nią nowe trendy ! Otóż tej wiosny będzie można zaszaleć jeśli chodzi o kolory pomadek. Jest to dobra wiadomość, dla takich zwolenniczek kolorowych szminek, jak ja. 
Będą dominowały głębokie odcienie czerwieni, które są pożądaniem każdej kobiety, jak i mocniejsze, bardziej odważne kolory , takie jak bordowy. Usta będą rzucały się w oczy i nadawały ciekawy , interesujący efekt w naszym wyglądzie.Do takich kolorów idealnie będą pasowały stonowane kolory cieni na naszych powiekach i bronzer.






Dla odważnych jest to dobra nowina, będzie można troszkę poszaleć, może spróbować coś nowego, poeksperymentować z paletą kolorów. 

Co o tym sądzicie ? Jesteście zwolenniczkami wyrazistych ust ? Koniecznie napiszcie w komentarzach ! :)
*wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Gdybym tylko dobrze wyglądała w takich czerwonych, brązowych czy fioletowych szminkach to tak- nosiłabym! No ale niestety..;/

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Możemy podać sobie ręce - również nie potrafię żyć bez pomadek i szminek! To już takie moje małe uzależnienie, lekko podkreślone oczy zawsze muszę uzupełnić jakimś - bardziej wyrazistym bądź mniej - dodatkiem na ustach. A nowe trendy wyglądają obiecująco, sama chętnie wprowadzę wiosną nieco więcej koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się dwa ciemniejsze kolory po prawej. Uch, z chęcią poleciałabym po nową szminkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mocne kolory na ustach, najbardziej spodobał mi się ten kolorek na trzecim zdjęciu naprawdę śliczny :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory szminek :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory szminek. Najbardziej podoba mi się pierwszy i ostatni kolor :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory szminek! Ja uwielbiam takie wyraziste usta. Najbardziej podoba mi się ten kolorek na trzecim zdjęciu!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie jak pod tym względem jestem klasyczna i typowa.Czerwień lubię najbardziej.
    Dziękuję za obserwację i również obserwuję :)
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory szminek!
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki są świetne ♥
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs który sama organizuję :)

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo i fajnych kolorów.. :) Ja tam nie lubię mocnych ust ale u innych mi się podobają :)
    Imbirkowy blog klik!
    konkurs fotgraficzny klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing blog! I am new follower :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne szminki <3 mi jednak nie pasują takie intensywne, ciemne kolory.
    Obs za obs? Jak zaobserwujesz to napisz
    w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :)
    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko jakie masz piękne włosy ! :3 :O
    Cudne no *__*

    Zapraszam do mnie na nowy post ^^
    http://my-passion-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne kolory!
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię podkreślić swoje usta mocniejszym kolorem gdy wybieram się gdzieś ze znajomymi na miasto ale do szkoły używam już delikatniejszych kolorkow takich jak brązowy :)
    Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię podkreślić swoje usta mocniejszym kolorem gdy wybieram się gdzieś ze znajomymi na miasto ale do szkoły używam już delikatniejszych kolorkow takich jak brązowy :)
    Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najładniejsza ta mocno różowa

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny blog :)
    http://ksiezniczkazmarzeniami.blox.pl/html/1310721.html
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolory szminek :)
    Ja jeszcze niestety muszę poczekać z 2 lata :D
    Naturalne nawilżone- najlepsze na razie dla mnie :)
    +Świetny post jak i blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)