It's possible !

08:36:00

Pizza, kebab, zimna pepsi ,może małe co nieco na deser... czego chcieć więcej ? Jakiś czas temu tak właśnie wyglądało moje myślenie. Niestety waga ciała zaczęła się zwiększać a samopoczucie pogarszać. Wiele razy myślałam " od jutra zaczynam dietę ". Niestety kończyło się tylko na powtarzaniu tych słów co jakiś czas. W końcu się zawzięłam i zdecydowałam się  robić więcej niż mówić. W końcu idzie lato , więc jest to pewnego rodzaju motywacja.. Co się zmieniło?






Już trzeci tydzień jem zdrowo. 5 zdrowych posiłków dziennie. Duże ilości spożywanej wody. Co więcej 3 razy w tygodniu ćwiczę z Ewą Chodakowską. Uważam ,że sama dieta nie przynosi pożądanych efektów bez ćwiczeń.
Na początku jest to niezwykle trudne ,dla takich osób jak ja ,które prowadzą bierny tryb życia i uwielbiają jeść. Ale to jest możliwe, najtrudniej się przestawić. Owszem ,są chwile słabości, kiedy musimy sobie odmówić kawałka pizzy,czy słodkiego deseru. Ale jak już efekty są dla nas dostrzegalne, motywacja jest większa. Ja jestem na trzecim tygodniu  i ważę prawie 3 kg mniej. Oby tak dalej.  Zdrowy tryb życia poprawia nasz nastrój a ćwiczenia rzeźbią sylwetkę. Zachęcam ;)




Może ktoś z  Was również preferuje zdrowy tryb życia ? Ćwiczycie ? Podzielcie się :)


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Jestem z Ciebie dumna i trzymam kciuki! Tak jak mówisz najtrudniejsze są początki, potem już z górki. Nie pozostaje mi nic innego jak życzenie Ci wymarzonej sylwetki :) OBserwuję, bo podoba mi się Twój blog. :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu zdrowego trybu życia. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama zaczęłam zdrowo jeść i ćwiczyć codziennie chociaż po pół godzinki - jest to świetne! :)
    Powodzenia w postanowieniu i dążeniu do celu :*

    MÓJ BLOG-KLINIJ!:)
    Pozdrawiam!♡

    OdpowiedzUsuń
  4. boze zebym ja tak zmotywowała swojego chlopaka to bd cud
    bo ma lekką nadwage
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, oby tak dalej! Trzymam za Ciebie kciuki kochana!
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ☺ zdrowie jest najważniejsze :)
    Mój blog: http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie mam ogromny problem z motywowaniem samej siebie, ostatnio jem jak za dwóch i też widzę negatywne zmiany w sylwetce, próbuje się uwziąć i zrobic cos dla siebie, ale szybko mi się odechciewa. A Tobie życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że najtrudniejsze są początki, które całe szczęście mam już za sobą.
    Ćwiczę i zdrowo się odżywiam już od jakiegoś czasu, teraz codzienne ćwiczenia to dla mnie rzecz obowiązkowa :D
    http://part-of2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czasami ćwiczę Jogę. Nie zamierzam jakoś specjalnie dbać o żywienie bo jestem bardzo chuda a w domu i tak nie znajdę czekolady lub pepsi bo moja mama uczy zdrowego żywienia :> Może i dobrze?
    Imbirkowy blog klik!
    konkurs fotgraficzny klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się jeść zdrowo, ale z ćwiczeniami niestety mam problem, nie umiem się za nic zmotywować. :/
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niedawno zaczęłam mieć podobne podejście do tego. Od ponad miesiąca staram się jeść zdrowo, no i prawie codziennie ćwiczę z Mel B ! Tobie życzę jak najwięcej powodzenia i wytrwałości ! *.*

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też staram się jeść zdrowo ;) czasem zdarzy mi się jakieś odstępstwo ale przeważnie jest ok ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przed godziną postanowiłem, że to koniec ze słodzeniem herbaty. Może to mało ale wiesz ja słodzę 5 łyżeczek ;____; dla mnie to wiele :)

    uwielbiam zdrowy tryb życia :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej gratuluję takie posty zachęcają do zdrowego trybu życia :* :*
    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili :* :*

    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Cię

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo! Życzę Ci dalszej determinacji, liczę, że uda Ci się osiągnąć pożądany efekt. Ja kiedyś byłam na diecie, schudłam 8kg i tak się jakoś samo trzyma :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)